
Mieszkańcy gminy Grodzisk Mazowiecki mogą załatwić wiele spraw urzędowych przez internet w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu. W tym celu Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim stworzył specjalną zakładkę na stronie internetowej o nazwie e-Urząd, gdzie interesanci mogą odnaleźć e-usługi.
Korzystając z e-formularzy (https://e-urzad.grodzisk.pl/formularze) w zależności od dziedziny, której sprawa dotyczy, mieszkańcy mogą złożyć przez internet wnioski takie jak: zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew/krzewów dla osób fizycznych, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności czy wniosek o wydanie zaświadczenie o ujęciu nieruchomości w gminnej ewidencji zabytków.
Dzięki wprowadzonej usłudze e-Urzędu mieszkańcy w łatwy sposób mogą złożyć wnioski elektronicznie, szybko, wygodnie i bezpiecznie.